掃呢頁CODE去手機

2018年7月29日 星期日

Rain:Rain食雞蛋仔好滋味 金泰希陪實秘遊香港 __,Rain,金泰希,

唔知Rain係咪好掛住香港嘅雞蛋仔呢?韓星Rain剛於周一來港為下月18日舉行的見面會造勢,並已於大前日返抵韓國,Rain此行以乎玩得相當盡興,返韓後 ...


唔知Rain係咪好掛住香港嘅雞蛋仔呢?


韓星Rain剛於周一來港為下月18日舉行的見面會造勢,並已於大前日返抵韓國,Rain此行以乎玩得相當盡興,返韓後亦不忘在Instagram晒留港期間的照片,他昨晚便上傳自己在香港街頭食雞蛋仔的照片,邊行邊食雞蛋仔的Rain一臉滋味,另外一隻手還拿着珍珠奶茶,盡情享受香港的地道美食。

原來Rain今次訪港之行特別開心,因為其妻金泰希有秘密同行,有粉絲於周三在香港街頭成功捕獲Rain,還大讚偶像當時有親民揮手,卻未有留意到原來金泰希便剛好在Rain身後,只是她為掩人耳目,刻意與Rain相隔一段距離,身旁還有一名朋友同行,相信Rain與金泰希便是暫時放低愛女,來港享受二人世界。

而Rain在記者會上坦言家庭第一,工作第二,相信金泰希聽到一定勁冧。此外,Rain剛於大前日返抵韓國機場時,傳媒只拍到他一人,金泰希亦是刻意與他分開。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!