掃呢頁CODE去手機

2018年8月26日 星期日

【《香港小姐2018》】17號陳曉華大熱奪冠 __,陳曉華,陳曉,

17號陳曉華大熱奪冠
《2018香港小姐》選舉喺今晚就完滿結束喇,新一屆嘅《香港小姐》都出爐喇,分別係:冠軍:17號陳曉華亞軍:20號鄧卓殷季軍:7號丁子田2018友誼小姐 ...


《2018香港小姐》選舉喺今晚就完滿結束喇,新一屆嘅《香港小姐》都出爐喇,分別係:

冠軍:17號陳曉華

亞軍:20號鄧卓殷

季軍:7號丁子田

2018友誼小姐:8號陳靜堯

2018最上鏡小姐:20號鄧卓殷



其實今年《香港小姐》所有嘢都好趕時間,又會用啲被淘汰嘅港姐做暖場嘉賓,唔知下年會搞成點呢?



2017香港小姐冠軍雷莊兒卸任感言,佢話︰「過去一年,好值得我紀念,好多謝家人、朋友同fans,感恩我學咗好多嘢,亦認識咗我生命最好嘅朋友,我開始新生活,亦都會記得呢個旅程,祝願新一屆港姐更積極同自信。」



冠軍17號陳曉華 冠軍17號陳曉華
亞軍20號鄧卓殷

亞軍20號鄧卓殷
季軍7號丁子田

季軍7號丁子田

鍾意就快D Share啦!