掃呢頁CODE去手機

2018年8月26日 星期日

【《香港小姐2018》】一個鐘即選出十二強 淘汰佳麗要留低暖場三次 __,

 淘汰佳麗要留低暖場三次
【新增內容】今年《香港小姐》所有嘢都好快,好似有初次面試到決賽,都只不過係一瞬間嘅事,又好似去到才藝表演咁,佳麗一個接一個,上一個未表演完,下一個就已 ...


【新增內容】



今年《香港小姐》所有嘢都好快,好似有初次面試到決賽,都只不過係一瞬間嘅事,又好似去到才藝表演咁,佳麗一個接一個,上一個未表演完,下一個就已經上台,所以十二強都喺播出一個鐘之後就選咗出嚟,分別係:

2)庄嘉慧

3)梁致欣

4)鄧美欣

7)丁子田

10)李芷晴

11)李明芙

14)何泳芍

15)陳苑澄

16)黃子桐

17)陳曉華

18)高育英

20)鄧卓殷



而落選嘅8位佳麗,唔係輸咗就走,仲要留低做暖場表演,為嚟緊嘅問答環節暖場,大家以為只係暖場一次?錯喇,因為到咗廣告之後,呢8位佳麗又要再出嚟暖場多次,過多一節之後,呢8位佳麗又出嚟暖場喇,唔知呢班被淘汰嘅佳麗要出嚟幾多次呢?



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



淘汰佳麗要留低暖場三次 今年《香港小姐》所有嘢都好快 今年《香港小姐》所有嘢都好快
十二強都喺播出一個鐘之後就選咗出嚟

十二強都喺播出一個鐘之後就選咗出嚟
落選嘅8位佳麗,唔係輸咗就走,仲要留低做暖場表演

落選嘅8位佳麗,唔係輸咗就走,仲要留低做暖場表演

鍾意就快D Share啦!