掃呢頁CODE去手機

2018年8月26日 星期日

黎明:【黎明囡囡曝光】楊千嬅郭富城睇完相咁講… __,郭富城,黎明,楊千嬅,千嬅,

係開心事嚟嘅。藝人郭富城與楊千嬅出席新戲的開鏡拜神儀式,提到黎明公開了女兒的照片,千嬅見到時即大叫:「好似佢(黎明)!不過依家咁細睇唔到似邊個多啲,啲 ...


係開心事嚟嘅。


藝人郭富城與楊千嬅出席新戲的開鏡拜神儀式,提到黎明公開了女兒的照片,千嬅見到時即大叫:「好似佢(黎明)!不過依家咁細睇唔到似邊個多啲,啲人初時都話我個仔唔似我,我點都話似我,生得咁辛苦。(同黎明對親家?)控制唔到,自由戀愛。」城城就笑言是開心事,但自己較為低調。

二人首度合作

講到新戲,城城表示今次首度與千嬅合作,飾演金融才俊:「我睇劇本時畀劇本打動,我同經理人小美講一定要接,叫佢唔好接其他嘢做住,好耐冇遇過一部香港電影畀我咁深刻體會,相信觀眾會好期待,而且啲演員個個好有份量。」他為該戲到了深水埗、旺角、廟街等拍攝,坦言平時很少到這些地區。

拍劇拍到虛虛哋

問到千嬅在戲中與城城的關係時,她表示比情侶更複雜,大家同是天涯淪落人:「係講香港貧窮線下無家者嘅故事,我哋每個人代表一個職業,好貼地,我對呢個題材都好好奇,我有去觀摩同實習角色嘅職業。」除了該戲外,她現正拍攝無綫劇集《多功能老婆》:「我拍劇拍到一半,小美搵我拍電影,我覺得個劇本好有挑戰性,而且又有城城,萬梓良重量級演員,雖然拍劇拍到個人虛虛哋,我都照接。我真係入咗戲,冇瞓過覺,攰到對白都講唔到,城城話有黑眼圈就啱,唔好補妝。」

畀萬梓良嚇到彈起

兩人又大讚同劇的萬梓良(萬子)好戲,城城稱:「我初出道同萬子合作過,我當年仲未訓練班畢業,套劇叫《成吉思汗》,我飾演單眼殺手。」至於千嬅笑言圍讀時萬子突然大叫一句「So What」,令她即時嚇到彈起。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!