掃呢頁CODE去手機

2018年8月30日 星期四

《延禧攻略》:《延禧》海蘭察被爆舊史 全裸肉搏AV女優 __,《延禧》,延禧攻略,

嘩嘩嘩~大陸宮鬥劇《延禧攻略》熱潮停不了,劇中主角爆紅外,就連飾演御前待衞海蘭察嘅新加坡演員王冠逸都畀人翻出「情史」,被爆曾經床戰蒼井空好姊妹日本AV ...


嘩嘩嘩~


大陸宮鬥劇《延禧攻略》熱潮停不了,劇中主角爆紅外,就連飾演御前待衞海蘭察嘅新加坡演員王冠逸都畀人翻出「情史」,被爆曾經床戰蒼井空好姊妹日本AV女優西野翔!

佢喺2015年曾喺新加坡拍攝由施南生監製嘅電影《無限春光27》,大膽程度被評為三級片,當中有大量裸露鏡頭,王冠逸同西野翔上演激情床戲,男嘅全裸爆肌露股溝,女嘅更有露點場面。王冠逸比起身經百戰嘅西野翔,演技明顯較生硬!雖然王冠逸經驗少,但睇嚟西野翔對男方幾有好感,至今仲有追蹤王冠逸Instagram添!

現年30歲嘅王冠逸19歲去咗日本做咗兩年男團實習生,但發展唔順利遲遲都冇出道,最終佢回國發展,拍過不少戲劇,近年仲進軍內地市場,而最近喺《延禧》中風趣幽默又有正義感嘅一角深得觀眾歡心,同「明玉」姜梓新呢對歡喜冤家組合仲大受歡迎,成功彈起!王冠逸唔只顏值高,古裝下仲埋藏住八舊肌肉,非常大方嘅佢仲不時喺社交網上載半裸自拍大騷性感Body,搞到班囡囡㷫烚烚喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!