掃呢頁CODE去手機

2018年8月30日 星期四

【一家大細靠晒Bob】接受通波仔手術 38歲林盛斌:三條血管塞晒 __,Bob,林盛斌,

阿Bob噚晚喺ig貼出自己要接受通波仔手術嘅相。
今年38歲嘅林盛斌(Bob),去年老婆幫佢生多個慈姑掟「大兜仔」,囝囝先剛滿1歲,連埋家中三位千金,一家六口,生活擔子都唔輕㗎,所以阿Bob都好努力咁 ...


今年38歲嘅林盛斌(Bob),去年老婆幫佢生多個慈姑掟「大兜仔」,囝囝先剛滿1歲,連埋家中三位千金,一家六口,生活擔子都唔輕㗎,所以阿Bob都好努力咁工作,唔係係咪工作忙,應酬多咗,健康都響起警號喇,噚日佢就喺ig度貼咗一張臥病在床嘅相,原來阿Bob係要接受「通波仔手術」,即係栓塞冠狀動脈手術(新聞連結: https://bit.ly/2BZaqfv )。



今日阿Bob回覆《蘋果》:「有心有心,手術成功,三條血管塞晒,通咗兩條,仲有一條過兩個月先再做,呢幾日要好好休息!你都要注意身體健康,定期 body check !」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



佢仲笑言:「揸波仔我就話熟手啫,通波仔就真係第一次。」(FB圖片) 佢仲笑言:「揸波仔我就話熟手啫,通波仔就真係第一次。」(FB圖片)
阿Bob囝囝今年都一歲喇!(資料圖片)

阿Bob囝囝今年都一歲喇!(資料圖片)
(fb圖片)

(fb圖片)

鍾意就快D Share啦!