掃呢頁CODE去手機

2018年8月7日 星期二

【傳峇里結婚】法院文件證與小默先生已分手 葉璇新歡是誰? __,葉璇,

(資料圖片)
38歲嘅葉璇近年主力喺大陸發展,15年就同大陸嘅小默先生公開戀情,但年初又鬧分手,感情撲朔迷離,今年6月葉璇突然喺微博晒鑽戒,當時《蘋果》向葉璇了解係 ...


38歲嘅葉璇近年主力喺大陸發展,15年就同大陸嘅小默先生公開戀情,但年初又鬧分手,感情撲朔迷離,今年6月葉璇突然喺微博晒鑽戒,當時《蘋果》向葉璇了解係咪好事近時,佢就澄清同小默先生冇分手(新聞連結:https://bit.ly/2vlYcIm),之後葉璇繼續喺微博放閃,暗示收車、收豪宅等等,又提到結婚生仔,上月更傳佢已懷孕5個月,仲話會喺峇里結婚添,但佢回覆傳媒就話唔回應。

今日就有指佢原來同小默先生已經分手,事緣佢當年同小默先高調晒愛時,就引嚟小默先生前女友呂小姐寫咗一篇《珍愛生命,遠離渣男》文章,寫出小默先生出軌嘅過程,令到葉璇嬲嬲豬,要狀告呂小姐造謠。近日網上就指葉璇狀告呂小姐的判決書,判決書指葉璇最終敗訴,不但要停止喺微博上對呂小姐嘅語言攻擊,仲要向呂小姐作出賠償。網上發法院嘅文件中,指葉璇為「時任女友」,意即「前女友」,即係話佢同小默先生經已分手,咁最近葉璇高調晒愛嘅對像究竟係邊位幸運兒呢?

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(資料圖片) 葉璇與小默先生(資料圖片) 葉璇與小默先生(資料圖片)
佢哋曾經拍拖返香港,行街行到情到濃時更親吻(資料圖片)

佢哋曾經拍拖返香港,行街行到情到濃時更親吻(資料圖片)
今年六月葉璇喺微博晒鑽戒,仲話同小默先生冇分手(資料圖片)

今年六月葉璇喺微博晒鑽戒,仲話同小默先生冇分手(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!