掃呢頁CODE去手機

2018年8月12日 星期日

鄭嘉穎陳凱琳結婚:戒煙戒蒲戒粗口 鄭嘉穎為陳凱琳去教會 __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,

係愛呀!即將滿49歲嘅鄭嘉穎,同27歲嘅陳凱琳克服重重難關「父女戀」修成正果,想必要互相包容及改變自己,鄭嘉穎努力維繫感情為陳凱琳「三戒」,戒煙、戒蒲 ...


係愛呀!


即將滿49歲嘅鄭嘉穎,同27歲嘅陳凱琳克服重重難關「父女戀」修成正果,想必要互相包容及改變自己,鄭嘉穎努力維繫感情為陳凱琳「三戒」,戒煙、戒蒲、戒粗口,更跟女友返教會,拉近二人距離!

兩人拍拖時,陳凱琳是教徒,鄭嘉穎則信佛,有指拍拖約一年,鄭嘉穎為女友「轉會」返教會,當時鄭凱琳說:「佢都知我有信仰,好自然,佢都會想了解我嘅信仰係點,我問過佢,佢都係好舒服地、自然地同我一齊返教會,所有嘢都係好自然發生。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!