掃呢頁CODE去手機

2018年9月9日 星期日

張惠雅:去西藏被拒取車票兩次 張惠雅搞到底褲濕晒 __,張惠雅,

齋睇文字都覺得好驚險!組合HotCha成員張惠雅(Regen)今早出發去西藏旅行,點知旅程一開始就荊棘滿途,仲嚇到底褲都濕埋!Regen選擇喺香港出發 ...


齋睇文字都覺得好驚險!


組合HotCha成員張惠雅(Regen)今早出發去西藏旅行,點知旅程一開始就荊棘滿途,仲嚇到底褲都濕埋!Regen選擇喺香港出發去廣州坐火車去西藏,但只係到達火車站取票呢段過程佢已經歷咗大大小小唔同波折,足以寫成「歷險記」!佢將呢段刺激嘅經歷同網友分享。

Regen嘅開場白就係「你以為着晒Tee、着晒棉褲入面仲着條孖煙囪、沖晒涼、洗晒頭就可以舒舒服服上火車個(嗰)54小時就可以好歎、好乾淨咁瞓喺張床度?sorry,永遠都唔會有咁順利嘅事發生喺我身上」。Regen到達廣州東站轉乘的士去廣州火車站,一上車就直接同的哥講話去西藏,嚇得的哥話「我車唔到你去西藏」。然後Regen就澄清其實係去廣州火車站。

第一次被拒取票

Regen到達後就開始佢嘅歷險記:「我買咗11:45火車去拉薩,預早咗時間9點半就到咗廣州,咁我就坐低慢慢食早餐啦,食到差不多11點我就去取票喇,點知!!!取票處個職員見我用passport買飛,就叫我拎『入藏紙』,但係我做晒功課,香港人係唔需要入藏紙,所以我好肯定咁話一定唔需要,但係佢好堅持都唔出票畀我,嗰時已經差不多11點10分,最後我嘅堅持之下,佢叫我去售票廳問可唔可以拎,唔ok就退票。」

第二次被拒取票

Regen感到非常唏噓就即刻跑到去售票廳,點知個售票廳好遙遠,而且要出返去仲要不停安檢:「我個背囊係我半個人咁制、好重、最後我嘅潛能係呢個時候衝咗出嚟,喺烈日下來回跑,同無數次拎起個背囊再放低個背囊,好多人排隊 ,我要不停咁唔該人可唔可以畀我行先,首先個樣你要係超級無辜同要超級慘咁,見對方都猶豫嘅時候,你要再加重個力度,最後我好順利去到窗口位。」她續說售票廳仍然堅持唔肯出票畀佢:「我用我成世人都未有過嘅肯定語氣話佢聽,我係唔需要『入藏紙』㗎,終於連佢都猶豫自己,入去問問,終於!!佢出票畀我喇😭,嗰時已經11點半,真係好恐怖,通過所有安檢加埋我喺咁危急嘅時候都走錯路嘅情況下,底褲都濕晒」

車廂除晒內衣遇阿叔敲門

上到車嘅Regen以為一切已經告一段落,點知佢又再度被嚇親:「去到車廂,又話冇晒床位得番一張畀我買咗,開車嗰刻,關門!鎖住!我火箭咁快除晒啲褲同Bra,熱到我,當然,都話順利嘅事冇可能發生喺我度,過咗一陣有人敲門,原來係一個阿叔同我同廂,真係嚇到我褲都着唔切,不過那個阿叔唔係普通嘅阿叔,散發出一股親和力嘅氣質,原來佢係西藏人啊,係啊!呢張相係佢影嘅,但係喺我講緊嘢嘅時候,好喇!我終於安全上到火車,西藏見」

網友睇完Regen呢段驚險長文後,都話:「你嘅人生好傳奇,一路小心吖喂」、「笑到我肚痛」、「好正!!😂呢個故事可以拍個微電影😁」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!