掃呢頁CODE去手機

2018年9月5日 星期三

徐子珊:邊個送?徐子珊開學有花收 __,子珊,徐子珊,

笑得咁開心,係咪真係粉絲送先?藝人徐子珊近期少咗出席公開活動,其實佢唔係停工歎世界,反而好學不倦,上年就利用空餘時間重返校園讀心理學碩士,呢日開學日, ...


笑得咁開心,係咪真係粉絲送先?


藝人徐子珊近期少咗出席公開活動,其實佢唔係停工歎世界,反而好學不倦,上年就利用空餘時間重返校園讀心理學碩士,呢日開學日,子珊又要返學啦,佢喺社交網上載第一日返學嘅相,見佢容光煥發拎住一大束紫色花,究竟係邊個送嘅呢?子珊留言開估:「#開學季#今天第一天開學,#一起走過開學季#感謝粉絲送來的花束,很喜歡噢!對於新學期有些期待和緊張,在兩個星期後將會有新的Group presentation ,我馬上就會進入準備狀態,同學們跟我一起加油吧[加油]」子珊努力呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!