掃呢頁CODE去手機

2018年9月22日 星期六

張慧儀:有心人無條件助養子 張慧儀:我冇要到 __,張慧儀,

張慧儀話曾經有社會嘅善心人,想無條件幫助佢同個仔。藝人張慧儀出席醫學美容中心開幕,透露早前與李霖恩合作拍劇,如今其太太有份投資該店,故特別抽空現身支持 ...


張慧儀話曾經有社會嘅善心人,想無條件幫助佢同個仔。


藝人張慧儀出席醫學美容中心開幕,透露早前與李霖恩合作拍劇,如今其太太有份投資該店,故特別抽空現身支持。

希望回饋善心人

談到其養子身體狀況,慧儀表示阿仔下月將動手術,故完成手頭工作後,即會多抽時間陪伴,更指基於經常帶阿仔進出醫院,所以被邀加入兒童心臟基金會,她說:「我依家喺基金會執行委員,希望用自己能力幫助有需要嘅家庭,其實曾經有社會嘅善心人,想無條件幫助我同個仔,雖然最後我冇要到,但我都希望可以回饋番社會上嘅善心人。」問到即將動手術,阿仔可感到緊張?慧儀坦言阿仔是個樂觀小朋友,心情沒有大礙,反而自己則忐忑不安,要以進食來釋放情緒。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!