掃呢頁CODE去手機

2018年9月22日 星期六

【躁星爸爸投降】 Feynman 跌落水吳鎮宇抱仔痛哭 陳冠希冧爆前世情人(足本版) __,鎮宇,陳冠希,吳鎮宇,

喺台上面rock到爆嘅黃貫中,一對住個女就收晒火,父愛氾濫!其實圈中唔少男Artitst,做咗人老豆之後,俾阿仔阿女嘅魔力,搞到貼貼服服。講到最大轉變 ...




喺台上面rock 到爆嘅黃貫中,一對住個女就收晒火,父愛氾濫!其實圈中唔少男Artitst ,做咗人老豆之後,俾阿仔阿女嘅魔力,搞到貼貼服服。

講到最大轉變,肯定係陳冠希。當年出名貪玩又火爆。自從上年升呢做老豆,Edison 啲父愛湧晒出黎。而家對住個「前世情人」,就一副冧滋滋嘅樣。睇返佢個ig , 不停咁po 阿女啲得意相,仲俾網友笑佢係「晒B狂魔」。

出晒名爛玩爛蒲嘅鄭中基,自從生咗囡囡Emma 之後,性格180 度轉變。阿女眨下眼就七歳,為咗個女,鄭中基戒煙戒粗口。15年老婆余思敏再幫鄭家生多粒仔,而家嘅鄭中基已經由昔日嘅浪子變咗住家男喇!

一向躁底嘅吳鎮宇,試過喺九龍城買西餅嗰陣,因為老婆同人有嘈交,吳鎮宇護妻心切,最後仲搞到上法庭。不過對住阿仔Feynman ,吳鎮宇就自動收火喇!雖然吳鎮宇表面上係超級嚴父,但之前拍《爸爸去哪兒》嗰陣,Feynman 跌落水受傷,吳鎮宇心痛到抱住個仔喊,呢一幕感動咗唔少網民。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!