掃呢頁CODE去手機

2018年10月17日 星期三

【同吳奇隆結婚3年】神隱4個月冇露面 劉詩詩被指陀雙胞胎 __,吳奇隆,劉詩詩,

(微博圖片、資料圖片)
今年31歲嘅劉詩詩,自16年嫁俾大佢17年嘅吳奇隆,兩人婚後至今3年,一直都表現得非常恩愛。不過,噚日大陸方面就有報道指自今年6月、劉詩詩出席完活動後 ...


今年31歲嘅劉詩詩,自16年嫁俾大佢17年嘅吳奇隆,兩人婚後至今3年,一直都表現得非常恩愛。



不過,噚日大陸方面就有報道指自今年6月、劉詩詩出席完活動後就一直「神隱」咗4個月冇露面,而主要嘅原因就係因為佢已經成功陀B三個月,而且仲要係「雙胞胎」,不過同時又有人話,劉詩詩依家正喺美國一間醫院試做「試管嬰兒」,搞到全身浮腫所以唔可以露面等等。



睇番劉詩詩嘅工作室方面,今個月頭就轉發咗一條劉詩詩為金鷹節拍嘅短片,片中嘅劉詩詩精神好好,且臉部明顯比之前飽滿,不過成條片因為只影佢半身,所以就睇唔到佢嘅身體有冇浮腫嘅現象,反觀劉詩詩呢段時間亦有不時更新微博,但就冇post出近照。



雖然呢兩日外界有咁多推測,不過當時人就一律冇回應。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(微博圖片、資料圖片) 劉詩詩自6月,就再冇post過自己近照(微博圖片) 劉詩詩自6月,就再冇post過自己近照(微博圖片)
吳奇隆、劉詩詩16年結婚,婚後至今兩人仍然非常恩愛(資料圖片)

吳奇隆、劉詩詩16年結婚,婚後至今兩人仍然非常恩愛(資料圖片)
劉詩詩最近拍的短片中,臉部明顯比之前飽滿,不過就只得半身(微博圖片)

劉詩詩最近拍的短片中,臉部明顯比之前飽滿,不過就只得半身(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!