掃呢頁CODE去手機

2018年10月17日 星期三

【斷食排毒】洪金寶為老婆孫仔戒澱粉 坦承「思想比較痛苦啲」 __,洪金寶,

同兩年前相比,洪金寶真係瘦咗好多,個肚腩唔見咗一大截。(左圖:陳慧安)
「三毛」洪金寶今日現身西貢,出席林敏驄執導電影《如珠如寶》開鏡拜神,明顯消瘦咗,佢坦承自己減磅中:「因為老婆(高麗虹)話肥呀、唔健康呀,又話糖尿病呀, ...


「三毛」洪金寶今日現身西貢,出席林敏驄執導電影《如珠如寶》開鏡拜神,明顯消瘦咗,佢坦承自己減磅中:「因為老婆(高麗虹)話肥呀、唔健康呀,又話糖尿病呀,減食呢啲嗰啲,(佢有冇俾啲餐單你?)冇,總之就唔准食任何澱粉質嘅嘢。」問到三毛會唔會成日覺得好肚餓,佢話:「又唔會,但成日想食嘢咁,尤其係麵,飯我可以唔食,但有時麵包、菠蘿包、炸醬麵嗰啲,思想比較痛苦啲。」



三毛話佢做緊個療程,好似人哋「斷食」咁,連佢老婆高麗虹都有做:「o依家做緊一種療程係餓一日,我老婆嗰啲係餓兩日,兩日係完全唔食嘢嘅,淨係飲嘢、飲菜汁,然後又疴到嗌救命。之後食番5日,嗰5日又係唔可以食任何澱粉質嘅嘢,跟住第6日又嚟,我就頂唔順,最多只係唔食一日。」



三毛亦坦承,拍戲期間比較難保持呢個習慣,佢話個療程要兩個月左右:「總之係個精神挑戰犀利啲囉!(咁太太有冇話要減幾多磅?)佢唔係話減幾多磅嘅問題,係將我身上嗰啲…即係我食咗廿幾年嘅藥,o依家可以將你啲藥將佢排出體外,(有冇話完成個療程後點樣奬勵番你?)奬勵番我?佢話俾我娶二奶囉!哈哈哈!」三毛話其實老婆見佢成功做到都好開心,佢話:「每次我減完之後佢都好多謝我,好感恩,佢話我咁樣做,係俾機會我同佢一齊耐啲,呢種嘢係對生命好安慰嘅,佢又成日話:『如果你想對啲孫耐啲,你要照顧自己呀!』」



提到啲孫,三毛笑住話:「o依家好似我個孫都知,噚晚我同個孫食飯,攞個朱古力桶食朱古力,我問佢可唔可以俾一粒爺爺?佢話『爺爺你唔食得甜㗎喎!Nana(即嫲嫲高麗虹)喺嗰度喎…』嚟提我。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



同兩年前相比,洪金寶真係瘦咗好多,個肚腩唔見咗一大截。(左圖:陳慧安) 三毛今日現身時,真係瘦咗成個碼有多。 三毛今日現身時,真係瘦咗成個碼有多。
三毛話老婆高麗虹都有份「斷食」

三毛話老婆高麗虹都有份「斷食」
睇番三毛啲舊相,以前已經係咁嘅身形。(《城周》圖片)

睇番三毛啲舊相,以前已經係咁嘅身形。(《城周》圖片)
2016年三毛接受《蘋果》訪問時,個肚腩仲好「凸」出。

2016年三毛接受《蘋果》訪問時,個肚腩仲好「凸」出。
三毛年前被《蘋果》讀者「爆相爆片」影到佢坐輪椅去買餸。

三毛年前被《蘋果》讀者「爆相爆片」影到佢坐輪椅去買餸。
到今年1月,三毛已經好番,仲入馬場睇馬,當時身形仲係好「健碩」吓。

到今年1月,三毛已經好番,仲入馬場睇馬,當時身形仲係好「健碩」吓。
今年4月,三毛出席香港電影金像獎頒獎禮,身形開始有啲fit。

今年4月,三毛出席香港電影金像獎頒獎禮,身形開始有啲fit。

鍾意就快D Share啦!