掃呢頁CODE去手機

2018年10月2日 星期二

【章小蕙令佢最痛】經歷失婚兼破產 阿B諗過做傻事:梁朝偉陪我好多晚(足本版) __,朝偉,梁朝偉,章小蕙,阿B,鍾鎮濤,

鍾鎮濤跟前妻章小蕙的婚姻在99年正式結束,未離婚前,章小蕙被指背住他偷食商人陳曜旻,由於兩人親蜜關係到後期幾乎半公開,以致阿B經歷男人最痛。02年,阿 ...




鍾鎮濤跟前妻章小蕙的婚姻在99年正式結束,未離婚前,章小蕙被指背住他偷食商人陳曜旻,由於兩人親蜜關係到後期幾乎半公開,以致阿B經歷男人最痛。02年,阿B跟章小蕙因早前投資的豪宅變負資產,欠下巨債高達二億五千萬,沒有能力償還,阿B正式宣佈破產。

幸好當年有第二任太太范姜在身邊,由她負責照顧阿B跟章小蕙所生的女兒,阿B則全力投入搵銀。

回想當日度難關,阿B慶幸有很多好朋友在身邊,其中一個是梁朝偉,他說跟梁朝偉合作第一部電影已經成為好朋友。當日發生事,梁朝偉陪了他數個通霄,但就表示不能給任何意見,只可以做他的聆聽者。他說:「佢當時陪咗我幾晚,我覺得嗰幾晚對我嚟講係非常之重要,因為如果佢唔喺度嘅話,我都唔知會做出乜嘢,呢個係我其中好朋友。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:

鍾意就快D Share啦!