掃呢頁CODE去手機

2018年10月2日 星期二

方紹聰:女神孫慧雪變家姐!奶仔忍痛改變愛的方式 __,女神,孫慧雪,

女神變咗自己家姐…憑無綫劇集《特技人》「糯米」一角而為人認識嘅方紹聰(奶仔),工作量增加不少,最近獲邀拍攝新劇《機場特警》並飾演孫慧雪細佬,佢笑說:「 ...


女神變咗自己家姐…


憑無綫劇集《特技人》「糯米」一角而為人認識嘅方紹聰(奶仔),工作量增加不少,最近獲邀拍攝新劇《機場特警》並飾演孫慧雪細佬,佢笑說:「第一次做人細佬嘅角色,之前都係做恰人哋細佬嘅角色,哈哈。」

奶仔認為角色有一定「難度」,因為要改變「愛的方式」:「最難係由對『女神』嘅愛,變成對家姐嘅關愛,哈哈。我哋雖然識咗好多年,但原來好少合作,佢做咗媽媽之後親和力更加幾倍提升,同拍完第一場戲大家已經好有家姐、細佬感覺。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!