掃呢頁CODE去手機

2018年10月6日 星期六

【幫理不幫親】老公霍建華變賤男 林心如有棄劇衝動 __,林心如,賤男,霍建華,

(微博圖片)
大陸宮鬥劇《如懿傳》,唔經唔覺已經播到第74集,而被喻為後宮最靚、由李沁飾演嘅香妃亦已經出場,而且仲搞到飾演乾隆嘅霍建華好似撞邪咁鍾意佢,不過可惜本身 ...


大陸宮鬥劇《如懿傳》,唔經唔覺已經播到第74集,而被喻為後宮最靚、由李沁飾演嘅香妃亦已經出場,而且仲搞到飾演乾隆嘅霍建華好似撞邪咁鍾意佢,不過可惜本身香妃對已經死咗嘅未婚夫念念不忘,仲爭啲搞到自殺添。



而一直得唔到香妃嘅霍建華,甚至要皇后周迅去幫佢勸香妃投懷送抱,真係離晒大譜,因而令霍建華成為劇中第一賤男。不過咁都未夠,更離譜嘅係,劇情講到香妃因為唔想有龍種所以要求周迅賜藥俾佢,而當霍建華得知呢件事之後,就大大力摑咗周迅一巴。



呢一巴,除咗打到周迅死心之外,就連霍建華老婆嘅林心如亦睇唔過眼,喺微博出post表示「第一次有讓我想棄劇的衝動」,而佢更配嗰2張相,其中一張係老公話「你就讓朕任性一回吧」,而另一張,則係周迅加咗「任性你妹」呢句設計對白。



平日見林心如都斯斯文文,但今次佢出post竟然出現「任性你妹」呢個頗為粗俗嘅字眼,可見林心如睇完老公嘅賤男演出後,都忍唔住火起。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(微博圖片) 就連林心如都不值老公霍建華喺《如懿傳)嘅所作所為(微博圖片) 就連林心如都不值老公霍建華喺《如懿傳)嘅所作所為(微博圖片)
嗱,呢個就係香妃喇(網上截圖)

嗱,呢個就係香妃喇(網上截圖)
知道周迅賜藥之後,霍建華嬲到震(網上截圖)

知道周迅賜藥之後,霍建華嬲到震(網上截圖)
林心如睇完都話想棄劇(微博圖片)

林心如睇完都話想棄劇(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!