掃呢頁CODE去手機

2018年10月22日 星期一

熊黛林:高八度湊女!熊黛林拍片晒大孖玩紗巾 __,熊黛林,

母愛嘅嘢!名模熊黛林(Lynn)今年4月為老公郭可頌誕下一對孖女Kaylor與Lyvia後,已經極速復出賺奶粉錢,不過閒時佢都會回歸「湊仔婆」嘅工作, ...


母愛嘅嘢!


名模熊黛林(Lynn)今年4月為老公郭可頌誕下一對孖女Kaylor與Lyvia後,已經極速復出賺奶粉錢,不過閒時佢都會回歸「湊仔婆」嘅工作,同一對囡囡又玩又氹,仲會喺社交網甫相,真係好Enjoy。今次佢就放咗大孖Kaylor玩紗巾嘅片,仲用高八度嘅「媽咪聲」同囡囡玩添!

片中6個月大嘅Kaylor眼仔睩睩,雙手揸實紗巾,見佢似係坐住彈彈椅,腳仔仲好有力咁彈吓彈吓,Cute暈一班網友。而媽咪Lynn就一邊拍片,一邊同囡囡嗌話:「唉吔~~擺上去頭度畀媽媽睇~~啊~~~好靚呀~~~」唔知係咪用咗「媽咪聲」,Kaylor就畀Lynn氹到笑容十足,係咁彈兼玩佢條紗巾仔,溫馨度爆晒燈。而Lynn亦留言:「Kaylor把紗巾放在頭上給媽媽看!好漂亮的!快點放吖!哇…………好漂亮吖!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!