掃呢頁CODE去手機

2018年10月22日 星期一

【爆相爆片】搭枱畀人鬧阿媽 紋身惡男打到阿叔爆頭 __,爆相爆片,

躁男火遮眼,女親友出手勸交。(讀者黃小姐提供)
好哋哋出街食晚餐,點解要搞到大打出手呢?周六晚(20日)7點幾,有兩個大男人喺馬鞍山耀安邨一間粥麵快餐店裏面,懷疑因為搭枱問題相嗌唔好口,有人突然情緒 ...


好哋哋出街食晚餐,點解要搞到大打出手呢?周六晚(20日)7點幾,有兩個大男人喺馬鞍山耀安邨一間粥麵快餐店裏面,懷疑因為搭枱問題相嗌唔好口,有人突然情緒激動,除埋件衫露出背脊嘅紋身圖案,嚇鬼之餘仲郁手打人。結果警員到場拉咗一個打人嘅男人,而被打嗰位食客就額頭受傷流晒血,由白車送院。



目擊者黃小姐當時喺粥麵店裏面,佢睇唔過眼有人郁手打人,於是就拍低咗相同片,向《蘋果》爆相爆片。從片段可以見到,當時有個惡男鬧到火紅火綠,粗口橫飛,佢仲除埋件衫赤膊上身,露出背脊全身紋身圖案,其間突然衝前出手打向另一名食客。被打傷嗰位食客硬食一嘢,即場呼救:「有冇人同我報警呀?」



現場惡男嘅一個女親友,即時將佢拉開,但惡男打完人之後仲振振有詞咁話:「我媽咪係你鬧㗎咩?可以亂咁鬧人嘅咩?」有女街坊見咁樣都上前勸交,就話:「阿哥,出嚟食飯啫,唔好咁!」但係惡男就以為郁手打人好啱,繼續話對方:「唔好手指指嘛!」



黃小姐話成件事好似係因為搭枱問題而起,打人嗰個話對方鬧佢阿媽,又手指指向佢媽咪。事發期間食店其他食客都爭相走避,有細路女見到咁嘅場面仲嚇到爆喊,要媽咪帶佢走。而事件中傷者被打到成面血,要由救護車送院。警方到場嘅時候,有警員仲一度手持盾牌戒備。



警方話事件中兩名食客因瑣碎事爭執,66歲姓唐男人額頭受傷送院,而警員就拉咗個30歲姓陳嘅男人,佢涉嫌襲擊他人致造成身體傷害,亦都報稱隻手受傷要送院。



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線致電:63836568



躁男火遮眼,女親友出手勸交。(讀者黃小姐提供) 捱打男額頭爆缸送院,警員喺現場調查。(讀者黃小姐提供) 捱打男額頭爆缸送院,警員喺現場調查。(讀者黃小姐提供)
(讀者黃小姐提供)

(讀者黃小姐提供)

鍾意就快D Share啦!