掃呢頁CODE去手機

2018年10月11日 星期四

《如懿傳》:《如懿傳》最美名妓自揭真素顏 網民驚訝 __,《如懿傳》,

喺《如懿傳》飾演江南名妓「水玲瓏」嘅張予曦,樣貌引起網民熱議!早前同《延禧攻略》打對台嘅《如懿傳》即將大結局,飾演江南名妓「水玲瓏」嘅內地女星張予曦最 ...


喺《如懿傳》飾演江南名妓「水玲瓏」嘅張予曦,樣貌引起網民熱議!


早前同《延禧攻略》打對台嘅《如懿傳》即將大結局,飾演江南名妓「水玲瓏」嘅內地女星張予曦最近竟然引起網民熱論!喺劇中迷惑「皇上」霍建華令「皇后」周迅死心斷髮休夫嘅水玲瓏雖然出場時間唔長,但已經獲網民封佢做「最美的角色」,不夠亦有人覺得佢「面部僵硬」,仲迅速成為微博熱搜!

張予曦就喺微博上載「真‧素顏」照反擊,雖然眼袋明顯,但五官標致、皮膚白滑,網民都讚「素顏也好好看」、「是因為你外貌太時尚現代了,不像古代人」,而佢就留言:「其實吧~看了熱搜,我也趕腳不太俊,但是比剛起床的真實顏值好看多嘞」!

現年只有25歲嘅佢,係大陸超級富二代王思聰前度,當時為咗進軍演藝圈而犧牲愛情,不過近年佢已經有新歡,就係台灣藝人陳柏融,兩人更高調拍拖晒恩愛。張予曦亦曾經登上多份時尚雜誌封面,亦拍過多套網劇,拍完《如》後更為人熟悉!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!