掃呢頁CODE去手機

2018年10月12日 星期五

胡定欣:【避霸氣陳煒】胡定欣辭演《法證IV》 __,胡定欣,陳煒,

兩位都係好戲之人!無綫新劇《法證先鋒IV》即將開拍,原定安排「雙旦」胡定欣和陳煒演出,但後者因在《深宮計》霸氣盡現,搶盡風頭,定欣為免短期內再度交鋒, ...


兩位都係好戲之人!


無綫新劇《法證先鋒IV》即將開拍,原定安排「雙旦」胡定欣和陳煒演出,但後者因在《深宮計》霸氣盡現,搶盡風頭,定欣為免短期內再度交鋒,最終辭演角色!

《法證》系列向來受觀眾歡迎,不少藝人拍完都上位,新一輯原屬意《宮心計2深宮計》拍檔胡定欣和陳煒(煒哥)再結緣,不過飾演「太平公主」的煒哥「霸戲」搶鏡,更被捧為「民間視后」,成為今年視后大熱,據知胡定欣為免二人鬥戲再被比較,以及欠新鮮感,情願辭演,最後劇集由煒哥及監製梅小青的另一愛將李施嬅孭飛。

朱朱心穎重戲

而《法IV》其他選角,兩位正上位的小花黃心穎和朱晨麗(朱朱),在劇中佔戲甚多;至於男一方面,則由黃浩然和譚俊彥擔綱,久未在港拍劇的海俊傑亦會參演。

姊妹互相扶持

對定欣這位對手,煒哥早前接受訪問時曾表示「惺惺相惜」,有關定欣因她辭演一說,她昨日強調雙方感情要好:「佢辭演嘅原因相信係另外一件事!我哋兩個都係好朋友,喺《宮》劇中互相扶持,大家都拍得咁辛苦,如果冇呢啲好對手,係好難捱同好難演嘅,所以我哋『深宮』姊妹係好支持大家嘅!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!