掃呢頁CODE去手機

2018年11月30日 星期五

【有片】《男兒當入樽》10年後角色設定流出有人做日本一哥有人打NBA! __,

【有片】《男兒當入樽》10年後角色設定流出 有人做日本一哥有人打NBA!
【有片】《男兒當入樽》10年後角色設定流出 有人做日本一哥有人打NBA!《男兒當入樽》(SlamDunk)係好多人打籃球的原因,今年《男兒當入樽》重新 ...


【有片】《男兒當入樽》10年後角色設定流出 有人做日本一哥有人打NBA!





《男兒當入樽》(Slam Dunk)係好多人打籃球的原因,今年《男兒當入樽》重新篇錄漫畫推出新版20本單行本已經引起廣大fans注意。加上前幾日《蘋果日報》仲首次頭版印上櫻木花道嘅poster,《男兒當入樽》最近真係非常活躍!




來自中國的「細胞工作室」見最近《男兒當入樽》非常活躍。因此創作出漫畫主角們在經過了10年大家的去向,湘北最後成功打進NBA的只有「他」一個!

最型最受少女歡迎嘅流川楓則已經成功成為日本國家隊主力,都算完成了自己成為日本第一籃球員嘅心願!



作為《男兒當入樽》女主角,赤木晴子係大家嘅女神,櫻木花道也係因為佢先開始打籃球。十年之後嘅赤木晴子依然青春可愛,而佢成為了一個籃球相關工作人員!



十年之後嘅宮城良田滄桑晤少,以前佢痞痞帥帥,現在不但止成熟好仲留鬍子,看落可靠好多。十年後嘅佢係日本聯賽中嘅櫪木王道隊效力,依然擔任控球後衛,球衣號碼依舊係7號。

另一位女主角係湘北隊籃球經理井上彩子了,十年後嘅彩子更加成熟美豔,從佢手上戰術板推測,如今佢應該依舊係球隊經理。值得一提嘅係彩子同宮城係同一支球隊,晤知佢地最後有冇一齊到呢。

湘北隊的隊長,其他球員十年後都成為職業球員了,赤木剛憲自然都晤例外了。他同樣係日本聯賽中球隊效力,十年後嘅赤木型好多。



漫畫入面最平民嘅好好學長-湘北副隊長木暮公延成為國家隊助理教練。

人氣不輸櫻木、流川兩位主角嘅三井壽,堪稱投籃教科書嘅姿勢依然沒變,佢著住curry4想必都應該係日本聯賽入面嘅神射手!



好似林書豪嘅仙道毫無疑問也成為職業籃球選手,招牌飛機頭依然帥氣十足。

在漫畫裡備受矚目嘅強力中鋒森重寬,10年後依然充滿暴力美學。



海南隊王牌球員牧紳一同樣留鬍,光睇眼神就知道係隊上明星球員

當年從可以從後衛打到中鋒嘅全能球員河田雅史,則進入歐洲豪門職業球隊。



曾經痛櫻木花道,流川楓爭新人王嘅清田,最終成為職業球員,代表北海道出賽。

灌籃高手入面另一位進軍NBA嘅當然係當年原著中「最強高中生」澤北榮治。佢就效力鐵血綠軍-波士頓塞爾特人。





最後當然係我們主角櫻木花道,10 年後每位角色都成日本籃壇嘅明星球員,唯有櫻木花道成功挑戰了 NBA ,現正效力芝加哥公牛隊,球衣背號依然是那招牌 10 號球衣。



膠通消息來源:ET Today新聞雲









你有咩膠句想分享下?😎








鍾意就快D Share啦!