掃呢頁CODE去手機

2018年11月30日 星期五

胡㻗:讚劉穎鏇係好女仔!胡㻗認「車震」被照肺 __,劉穎鏇,胡㻗,

經一事長一智,以後都係小心啲好。無綫藝人羅天宇與同母異父細佬胡㻗帶同愛犬出席活動,胡㻗早前被拍得到與前港姐劉穎鏇摸黑「車震」,他直言公司有搵過佢傾,說 ...


經一事長一智,以後都係小心啲好。


無綫藝人羅天宇與同母異父細佬胡㻗帶同愛犬出席活動,胡㻗早前被拍得到與前港姐劉穎鏇摸黑「車震」,他直言公司有搵過佢傾,說:「依家大家都係工作為先,件事對佢都好大打擊,唔想影響到佢。(有冇發展機會?)唔知,工作為先,等大家事業穩定啲先諗。(咁你對佢有冇意思?)好多人都鍾意佢,佢好nice,係個好女仔,大家都保持聯絡。(以後唔敢再做人司機?)會避忌啲,唔好畀人誤會。(公司棒打鴛鴦?)唔清楚,我哋仲係好好朋友。」

至於羅天宇前女友湯洛雯與鄭子邦傳緋聞,他說:「據我所知唔係,如果佢搵到幸福我都開心,我哋都有聯絡,大家仲係朋友。(當晚佢哋黐得好埋,會否叫佢要保護好自己?)係要小心啲,佢都好唔開心被人咁講。(你哋有冇機會復合?)唔知,問題唔係咁易解決。」此外兩兄弟均表示現最希望可以儲到錢買樓,但笑言儲錢目標仲有一段距離。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!