掃呢頁CODE去手機

2018年11月26日 星期一

吳卓林:加國結婚!19歲卓林孖31歲太太晒婚書 __,

大家冇睇錯,佢哋真係結咗婚。吳綺莉19歲嘅女兒吳卓林今年4月出走加拿大多倫多,佢仲話喺當地與31歲嘅網紅女友Andi結婚,並開公司準備大展拳腳,不過佢 ...


大家冇睇錯,佢哋真係結咗婚。


吳綺莉19歲嘅女兒吳卓林今年4月出走加拿大多倫多,佢仲話喺當地與31歲嘅網紅女友Andi結婚,並開公司準備大展拳腳,不過佢哋似乎發展得唔太順利,有指佢哋喺溫哥華欠租兩個月,最後要返香港求救。

今早,兩人喺公司IG晒出錫錫相與結婚證書,顯示兩人早於11月8日已在加拿大多倫多結婚,即二人已婚18日。相中卓林無名指戴上簡單婚戒,而太太Andi則戴上簡單嘅白色頭紗,手上仲戴有大大粒疑似鑽戒,二人喺留言中強調二人嘅結婚證書有法律效用,又指已戰勝恐懼,追尋幸福:「United by love & law ♡ On our wedding day~ If you never give up on love and you put all your heart into the family youve dreamed of, an open mind and warm heart will guide you to happiness. We have been in the persuit of happiness the day we were born. Abused as children who never felt love, we have so much to give.We have concorcured our fears, accepted our faults, and now we understand that the people who hurt us are hurting still. We have all been hurt but if you can dream of love, you can find it. Love is kind, it does not judge. Love is both strength and weakness. Love can make change.

Love wins! ♡

在我們的大喜之日〜

如果你永遠不放棄愛,全心投入你夢想的家庭,那麼敞開心扉和溫暖的心將引導你走向幸福。我們出生的那天,我們一直在追求幸福。作為從未感受到愛的孩子受到虐待,我們有很多東西可以給予。

我們已經戰勝了恐懼,接受了我們的錯誤,現在我們明白傷害我們的人仍繼續傷害。我們都受了傷,但如果你能夢想愛情,你就能找到它。愛是善良的,它不會判斷。愛是力量和軟弱。愛可以改變。

愛會贏!♡」仲Hashtag同性婚姻,為平權發聲,另外Hashtag「iloveyou」向太太示愛。

對於卓林公布婚訊,由細睇到佢大、吳綺莉好友林建明向東網表示:「最緊要佢自己覺得開心!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!