掃呢頁CODE去手機

2018年11月6日 星期二

視野變窄下月裝義眼 __,

冼國林今年8月帶妻女到濟州出席晚宴,眼睛卻被細菌感染。互聯網圖片
冼國林今年8月到韓國濟州出席「殼后」朱李月華60歲生日會,不幸受細菌感染,惡菌甚至蔓延肩頸和脊椎等身體其他部位,必須切除左眼保命。他憶述當日在濟州感到 ...


冼國林今年8月到韓國濟州出席「殼后」朱李月華60歲生日會,不幸受細菌感染,惡菌甚至蔓延肩頸和脊椎等身體其他部位,必須切除左眼保命。他憶述當日在濟州感到不適,翌日已返港就醫。當日留院時,由眼科、心臟科、脊椎神經科、微細菌科和腸胃科共五醫會診。



睇嘢冇立體感

冼國林說:「醫生話最弊細菌入咗眼,三日內左眼已全部係膿,唔切除會再擴散,發炎指數超標好多倍,每日要打兩種抗生素同類固醇。之後細菌又入頸椎,侵蝕到頸會鈣化,啲骨一鬆,我就會全身癱瘓。」其後,冼國林住院22日,出院前要在右臂植入靜脈導管,藥物直達心臟,上月才改為口服抗生素,現已康復七至八成。

冼國林的左眼現時仍用紗布蓋着,他說:「撕走紗布係一個窿,眼球割空,留番啲皮,割眼係將晶體抽出,凹咗少少,下月會裝義眼,戴平光眼鏡係睇唔出。𠵱家每晚拆開紗布洗傷口、滴眼藥水。」問到視力可受影響?洗國林說:「視力本身冇問題,直望同正常一樣。冇咗一隻眼,視野範圍細咗,左眼旁邊後側位會睇唔清楚,睇嘢冇咗立體感、距離感差咗,試過夾餸夾唔到,掟嘢落垃圾桶又掟唔到,人腦好叻,慢慢會自動調整,𠵱家開始適應緊。」




鍾意就快D Share啦!