掃呢頁CODE去手機

2018年11月6日 星期二

【大台奸角享家庭樂】黃栢文金馬獎最佳男配提錯名 專心幕後又患癌 __,大台,癌,TVB,

得閒有睇下電視嘅,相信都會認得大台綠葉演員黃栢文,尤其係早前《逆緣》龍震一角戲份頗重,大家應該有印象。早前《壹》撞見佢一家三口帶埋隻狗出嚟散步,咪睇佢 ...




得閒有睇下電視嘅,相信都會認得大台綠葉演員黃栢文,尤其係早前《逆緣》龍震一角戲份頗重,大家應該有印象。早前《壹》撞見佢一家三口帶埋隻狗出嚟散步,咪睇佢依家輕鬆寫意呀,其實佢年輕時好坎坷架!

黃栢文嘅坎坷,由1984年擔任《公僕》男配角黑仔開始。當年李修賢憑《公僕》勇奪金像獎「最佳男主角」,而黃栢文就被提名金馬獎「最佳男配角」。不過,原來提名擺烏龍,令黃栢文慘遭「滑鐵盧」。佢話:「當年金馬獎我提名最佳男配角,臨去台灣好前多人恭喜我,話我已經拎咗半隻獎。點知頒獎禮前一個星期,台灣嗰邊忽然話提名錯誤,原來佢哋想提名嘅係《公僕》另一個男配角太保。當時被人捧到上天,又突然『嘭』一聲掉咗落嚟,我覺得好羞家。」

對一個只得26歲嘅年輕人嚟講,真係好大打擊,所以黃栢文開始意氣用事,發悔氣話以後都唔演戲喇,專注做幕後。點知直到執導第三部電影《雷霆掃穴》,佢嘅人生再迎嚟另一個難關──Cancer。

好彩發現得早,黃栢文嘅癌症好穩定,康復得八八九九,於是佢移民加拿大,話想「搵個清幽地方好好睇住個女成長」。黃栢文真係做得到呀!個女讀大學可以自立時,佢同老婆率先回流返港,而家個女大個喇,返埋嚟陪阿爸阿媽。

據知黃栢文呢類綠葉演員喺TVB好受歡迎,一嚟有經驗,二嚟可以帶新人,所以唔少監製都鍾意搵佢哋幫手,其中王心慰監製就最常搵黃栢文拍劇。不過聽聞佢經歷過起跌,一切以家庭樂為先,就好似呢日咁。至於拍劇,有得過下戲癮就滿足。

鍾意就快D Share啦!