掃呢頁CODE去手機

2018年12月8日 星期六

毛舜筠:再有「愛情結晶品」!毛舜筠讚老公:犀利 __,毛舜筠,

毛舜筠同老公區丁平又有「結晶品」喇!藝人毛舜筠的曲奇餅店開幕,獲母親、家姐及細佬到場支持,老公區丁平更落手落腳為餅店布置。雖然毛舜筠僅睡3小時便到餅店 ...


毛舜筠同老公區丁平又有「結晶品」喇!


藝人毛舜筠的曲奇餅店開幕,獲母親、家姐及細佬到場支持,老公區丁平更落手落腳為餅店布置。雖然毛舜筠僅睡3小時便到餅店打點,但仍表現興奮,透露昨晚於餅店逗留至凌晨一時多才離開:「間舖入面每一盒餅嘅絲帶都係我綁,大女又同我一齊綁,每綁一條絲帶,就好似一個祝福,覺得唔係淨係畀咗一啲食物人哋,仲加咗一啲心意同埋祝福喺裏面。」

更指於籌備餅店過程,亦曾與老公因包裝及舖頭設計有拗撬,不過最終老公亦如期交貨,她說:「呢個係同老公第二次合作所生嘅『結晶品』,我係覺得有好多愛喺裏面,就算期間我哋有幾多拗撬都好,都係覺得老公係犀利嘅!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!