掃呢頁CODE去手機

2018年12月1日 星期六

楊冪:楊冪考慮陪家人跨年 網民:有冇劉愷威份 __,劉愷威,楊冪,

楊冪被網民拍得激瘦照片,真係瘦到有啲誇張!大陸女星楊冪同劉愷威婚姻狀況一直受到關注,而10月老公生日時,連續5年都會喺微博凌晨時分發文祝賀嘅楊冪,今年 ...


楊冪被網民拍得激瘦照片,真係瘦到有啲誇張!


大陸女星楊冪同劉愷威婚姻狀況一直受到關注,而10月老公生日時,連續5年都會喺微博凌晨時分發文祝賀嘅楊冪,今年竟然斷纜!而最近楊冪接受雜誌訪問時,講到有指佢掛住工作而忽略家庭時,佢就話事業同生活各佔自己人生一半,但工作係必須要去做,做嘅時候就要快樂做好,不過佢就表示如果今年元旦唔使開工就會同家人跨年,但係目前仍未確定行程安排,有網民就好奇「家人」包唔包括劉愷威呢?

佢又透露女兒小糯米近況,好鍾意唱英文歌畀佢聽,而每次聽到囡囡可愛嘅歌聲時,就覺得好溫暖!

另外,日前楊冪出席活動時,再被網民拍得佢P圖前嘅照片,不過今次唔係佢有殘樣,而係佢激瘦身形,更透露目測只有35公斤,非常誇張!照片所見,楊冪唔只雙頰凹陷,手臂仲係皮包骨,網友都驚呼:「媽呀她的腰」、「再瘦就像骷髏啦」、「真的好瘦呀」!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!