掃呢頁CODE去手機

2018年12月5日 星期三

陳自瑤死心堅決離婚王浩信!巴打:小三原來係佢! __,小三,王浩信,陳自瑤,

陳自瑤死心堅決離婚王浩信!巴打:小三原來係佢!
陳自瑤死心堅決離婚王浩信!巴打:小三原來係佢!很多的婚姻都逃唔過「7年之癢」呢個詛咒,大台男星王浩信同陳自瑤結婚7年,多次傳出婚姻關係破裂!近日,更傳 ...


陳自瑤死心堅決離婚王浩信!巴打:小三原來係佢!





很多的婚姻都逃唔過「7年之癢」呢個詛咒,大台男星王浩信同陳自瑤結婚7年,多次傳出婚姻關係破裂!近日,更傳出陳自瑤已對呢段關係死心,決意要離婚!




王浩信同陳自瑤結婚7年,女兒都已經6歲。但兩人結婚不久,婚姻多次亮紅燈。王浩信由拍拖到結婚,緋聞依然不斷,多位女星都有上榜,包括Cammi謝芷蕙、蔡思貝、陳偉琪、江嘉敏等!



1.謝芷蕙Cammi

2011年,當時王浩信正與陳自瑤拍拖中,被傳媒拍到Cammi還著火辣上咗王浩信車,然後喺王浩信屋企逗留逾5小時,直至凌晨5時先見到Cammi離開。王浩信接受訪問時就指係同一大班朋友開派對,大家只係朋友。

 



2.黃心穎

2015年與黃心穎合演劇集《東坡家事》,有傳兩人在內地拍攝期間非常親密,舉止曖昧。次後更傳出陳自瑤因為咁嬲到分房瞓!



3.蔡思貝

外間盛傳王浩信同蔡思貝拍《踩過界》時暗地撻著。《踩過界》拍攝到尾聲時,台前幕後一齊去打邊爐,王浩信就被爆同蔡思貝匿埋入VIP房兼反鎖房門,又傳出之後直踩蔡思貝閨房!



4.江嘉敏

傳聞指今年初同宅男女神江嘉敏到英國拍《兄弟》時,兩人表面扮唔熟,但不時私下send message,又指江嘉敏主動獻殷勤。



5.陳法拉

傳王浩信同陳法拉未入行時就識得,兩人喺美國讀書相識後拍拖,但王浩信未完成學業就返香港,令戀情各終。不過雙方都否認傳聞,只承認一早就識得。



就算王浩信緋聞多多,老婆陳自瑤都對佢表示信任,多次與王浩信一同向傳媒澄清。相信今次應該係忍無可忍,不打算挽留,堅決離婚!

膠通消息來源:壹週刊、網上圖片









你有咩膠句想分享下?😎








鍾意就快D Share啦!