掃呢頁CODE去手機

2018年12月21日 星期五

【張衛健談李嘉:值得俾多啲機會】一粒字都用心演 唔會嗌埋位先著戲服 __,張衛健,李嘉,

李嘉係個點嘅人?留意佢武者身份嘅,或者會覺得佢係個粗獷硬漢;留意佢演過嘅角色,或者會覺得佢猥瑣賤格。不過,大帥哥張衛健就話佢雖然外型大大嚿,但其實係個 ...




李嘉係個點嘅人?留意佢武者身份嘅,或者會覺得佢係個粗獷硬漢;留意佢演過嘅角色,或者會覺得佢猥瑣賤格。不過,大帥哥張衛健就話佢雖然外型大大嚿,但其實係個可愛嘅人。

「比較有趣嘅係,據我所知阿嘉係我fans嚟嘅。其實我都驗證咗好多次,好多時大家一班人對緊稿,或者我排緊戲嘅時候呢,一個眼神掃射時突然同佢有眼神接觸,成日都見到佢痴痴迷迷咁望住我,微微嘴笑咁望住我。我話:『做咩呀?』佢話:『無嘢呀大哥,無嘢。』咁我都覺得好可愛囉,有個大大嚿嘅男人好鍾意Dicky,嗰種窩心法呢又好得意,唔同其他fans話好鍾意你嘅感覺,我唔識形容。」張衛健說。

聽完Dicky咁講,李嘉似乎同劇中傻更更嘅冬來有幾分似喎,因為似所以先演得好?唔完全係,都要靠努力嘅,連大帥哥都讚佢係個「好腳踏實地、實幹型演員,值得大家留意」。「佢今次戲裡面唔算太多對白,但就算得一句對白或者一粒字,好、去、喊、信、撐咁樣都好啦,佢都係好有心機去演好嗰粒字。係值得俾多啲機會嘅一位演員。」

所以話無論做咩都好,態度最緊要!「天氣無論幾熱都好,喺到等嘅時候,佢汗流浹背、成面成頭流晒汗,佢都著住套軍裝喺度等埋位,而唔會話導演嗌埋位喇,佢先至慢慢著返件衫咁樣,唔會囉。」誠如大帥哥所講,李嘉「係一個值得俾多啲機會嘅演員」。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!