掃呢頁CODE去手機

2018年12月21日 星期五

阿嬌結婚:飲阿嬌喜酒 千語見到舊愛都會打招呼 __,吳千語,鍾欣潼,阿嬌,

自稱單身的吳千語強調聖誕不Lonely,就算見到舊愛林峯,她都會打招呼。晚上近八時許,賓客陸續抵達,張智霖(Chilam)與太太袁詠儀、蘇永康夫婦、恬 ...


自稱單身的吳千語強調聖誕不Lonely,就算見到舊愛林峯,她都會打招呼。


晚上近八時許,賓客陸續抵達,張智霖(Chilam)與太太袁詠儀、蘇永康夫婦、恬妞與女兒、任達華、孫耀威與太太陳美詩、張敬軒、賈曉晨、汪明荃與丈夫羅家英等。

至於自稱單身的吳千語就穿上開胸連身裙赴會,她表示向新人送上現金。問可有祝賀說話?她說:「快啲生番幾個,我諗阿嬌都好鍾意小朋友。(你嚟婚宴可有憧憬自己結婚?)好似尚早,過多幾年先。(入到場驚唔驚見到林峯?)唔驚都(分手)咁耐。(會打招呼?)見到都會。(分手後有冇見過佢?)冇撞過。(林峯有拖拍,會唔會催佢結婚?)佢嘅事我唔評論,(有傳你想翻撻林峯?)梗係冇,總之係假嘅。(你感情生活點?)呢個階段有冇都好開心,好充實,啱啱拍完兩部戲,下個月又要飛,可以喺香港過聖誕。」

當被問會否過一個Lonely(孤獨)聖誕時,吳千語作反白眼狀回答:「唔係一個人,會同朋友過。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!