掃呢頁CODE去手機

2018年12月27日 星期四

【Bob一家大細被逼遷】11萬租加多利山業主突收樓 憤怒Bob :幾大鑊諗過同佢玩嘢 __,Bob,林盛斌,

Bob數年前以超過十萬租住加多利山三千呎豪宅,就算去年兒子出世,一家八口包括兩個傭人也依然有足夠空間。不過兩個月前,他接到通知,指不獲續約,要他搬走, ...




Bob數年前以超過十萬租住加多利山三千呎豪宅,就算去年兒子出世,一家八口包括兩個傭人也依然有足夠空間。不過兩個月前,他接到通知,指不獲續約,要他搬走,對於突然帶住一家大細搵屋搬,一直以為可以在加多利山住多十年八載的他,十分憤怒。

「我又唔係冇交租,又唔係整爛啲嘢、嘈喧巴閉,唔係有咩投訴,點解要我搬屋呢。後來佢解釋,業主要收返間屋作私人用途,嗰度有咁多屋,唔明佢哋用咩嚟考量。我當時係發咗好大嘅脾氣,我自己都控制唔到,因為幾激動,突然叫我三個月內搬走,挨年近晚,一家大細都幾大鑊,所以我都想藉着呢個機會,同當時管理處同事講聲唔好意思。」Bob說。

理智戰勝一齊,Bob坦言他最初想過將事件搞大,同對方玩嘢,不過最後都打消念頭,他更趁拍賀歲片《如珠如寶》的空餘時間,跟略懂風水的太太去睇樓,結果他們找到一個在九龍塘的單位,比現在風水更好,風水師話入住後會財、丁兩旺,阿Bob有感而發:「財愈多愈好,但丁就夠嘞。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!