掃呢頁CODE去手機

2019年1月13日 星期日

陳智燊:暗交宋熙年7年 陳智燊對人就做「戲」 __,宋熙年,陳智燊,

今晚開始造人~要努力喇!藝人陳智燊(Jason)接受電台錄音訪問透露當年跟太太宋熙年的地下情維持了足足七年,Jason指這是因為參考前輩的做法,選擇了 ...


今晚開始造人~要努力喇!


藝人陳智燊(Jason)接受電台錄音訪問透露當年跟太太宋熙年的地下情維持了足足七年,Jason指這是因為參考前輩的做法,選擇了低調,為求不影響事業:「唔可以拖手、唔可以傾偈,大家要扮普通朋友,都唔算辛苦,只係經常有好多無聊嘅『戲』要演。好似喺公司一齊開會,或者跟同事食飯,會故意坐開啲,扮陌生打招呼。」

生夠三個小朋友

說到求婚過程,他透露當時向劇組請假後秘密追隨宋熙年回澳洲進行驚喜求婚計劃,並於一日之內來回:「拍劇係好難請假,但監製知我求婚,特別容許我請假一天。嗰日我等佢做完節目後坐夜機返澳洲慶祝佢爸爸六十大壽,我咪扮拍劇一早出門喺街遊蕩,等佢出門就即刻返屋企拎行李去機場。」本來他預計比太太早到澳洲的屋企,但預計有點誤差,但最終都求婚成功。去年做了新手爸爸的他坦言太太曾擔心他離開TVB,但最終都支持丈夫的選擇。他更憧憬將來會有機會與太太生足三個小朋友:「我想個家庭熱鬧一點,始終我自己係四兄弟,成長環境就係打交、鬧交、爭嘢…幾開心嘅,如果可以畀個仔咁嘅環境,我覺得都會好幸福。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!