掃呢頁CODE去手機

2019年1月13日 星期日

【1吋血痕】B仔跌倒傷眼角 高齡媽咪車婉婉勁心痛 __,車婉婉,

(ig圖片)
車婉婉於前年42歲高齡初為人母,為混血老公JonathonQuinlan誕下8磅9安士B仔,乳名「BBQ」嘅寶貝混血B快滿2歲,今日婉婉在社交網貼為B ...


車婉婉於前年42歲高齡初為人母,為混血老公Jonathon Quinlan誕下8磅9安士B仔,乳名「BBQ」嘅寶貝混血B快滿2歲,今日婉婉在社交網貼為BBQ碌雞蛋短片,原來上個禮拜日,BBQ唔小心跌倒受傷,右眼角有條1吋長血痕,又紅又腫,慘慘豬!



婉婉在社交網寫道:「高齡日誌之意外,星期天早上,BBQ失平衡弄傷了,應該好痛,因為佢喊咗好耐,好彩眼睛無事,Q MaMa只為BBQ洗好傷口,不敢放任何藥膏,因為太近眼睛了,希望碌雞蛋能讓他快點散瘀。」婉婉用古老方法為兒子散瘀,佢仲呼籲網民建議好方法,仲話自己好肉痛。



之後婉婉再貼BBQ爆喊相,寫道:「高齡日誌之受了教訓,Q MaMa今天要繼續拍攝工作,臨出門時BBQ傷口突然痛起來,心痛Q MaMa盡力安撫之餘,還要囑咐BBQ要小心,不要再爬上爬落,不要弄傷自己了!可憐的BBQ,Q PaPa會在家中照顧你,MaMa會努力完成工作,好快回家陪你。」



婉婉仲話囝囝成日整到隻眼附近,真係好得人驚,因為自己要離家工作,令佢好心掛掛,惟有自我安慰:「BBQ在跌撞中成長,跌吓跌吓就長大,多謝大家都肉痛BBQ!」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(ig圖片) 婉婉B仔BBQ跌倒撞傷眼角。(ig圖片) 婉婉B仔BBQ跌倒撞傷眼角。(ig圖片)
BBQ爆喊到收唔到聲。(ig圖片)

BBQ爆喊到收唔到聲。(ig圖片)
因為太近眼睛,所以佢唔敢用藥膏。(ig圖片)

因為太近眼睛,所以佢唔敢用藥膏。(ig圖片)
(ig圖片)

(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!