掃呢頁CODE去手機

2019年1月20日 星期日

黃翠如:幾時生B?翠如做「叮太」 被寸好辛苦喎 __,黃翠如,

又真係好…辛…苦…嘅…藝人黃翠如出席活動任剪綵嘉賓,大會更送上老公蕭正楠的人形紙板公仔,又有小男孩送花,場面搞笑又溫馨。講到做人妻後,她自言每日早上5 ...


又真係好…辛…苦…嘅…


藝人黃翠如出席活動任剪綵嘉賓,大會更送上老公蕭正楠的人形紙板公仔,又有小男孩送花,場面搞笑又溫馨。講到做人妻後,她自言每日早上5時起床去開工,未有時間入廚為老公煮早餐,笑言:「叮嗰啲算唔算?」不過她指老公的好友曹永廉就表示要認真教兩人廚藝,尤其是學煲湯,而她只煲過簡單湯水,被老公和阿廉揶揄她:「好辛苦喎!」

提到日前阿蕭自爆他家族好大,繁殖能力強,翠如即謂:「佢專講埋啲衰嘢。(咁你一於進行『體罰』!)問呢度借啲清酒杯佢跪。要學習番啲言行舉止優雅啲,我哋家教好嚴。」可有計劃「造人」?她稱新年仍開工,拍到4月,6月又開新劇。問到老公有沒有明示要她生B,她就說:「佢明示要我學煲湯就有。」

有記者提議生仔「秘方」,笑言不給老公穿內褲可以隨時ready,她笑言:「咁你要真人示範,我家教好嚴㗎。(你家教咁嚴係咪叫你老公處理咗你先?)依家唔啱時節買榴槤,我改買菠蘿佢跪。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!