掃呢頁CODE去手機

2019年1月20日 星期日

《皓鑭傳》:續《延禧》班底!吳謹言新劇喊唔出被批戲屎 __,《延禧》,《皓鑭傳》,吳謹言,

劇情好緊湊!原定於2018年11月15日晚上8點開播嘅大陸古裝劇《皓鑭傳》終於喺昨日開播,而無綫就會喺農曆新年前,即年三十晚2月4日播出。《皓鑭傳》再 ...


劇情好緊湊!


原定於2018年11月15日晚上8點開播嘅大陸古裝劇《皓鑭傳》終於喺昨日開播,而無綫就會喺農曆新年前,即年三十晚2月4日播出。《皓鑭傳》再續《延禧攻略》傳奇,源用《延禧》班底,聶遠同吳謹言可以再續前緣,唔少Fans都勁期待。

《皓鑭傳》以戰國晚期為背景,第一集已經大賣悲情,吳謹言飾演嘅皓鑭一開場就畀繼母屈佢同人私奔,想將佢「沉塘」,有好心人救番佢執番條命,但就親眼睇住自己親生阿媽被推落井處死,之後繼母仲賣佢豬仔,慘絕人寰。輾轉間,皓鑭就畀聶遠飾演嘅商人呂不韋買咗,呂不韋了解咗佢嘅身世,利用皓鑭嘅仇恨幫自己辦事。唔少網民都讚《皓鑭傳》節奏明快,冇拖拖拉拉。

皓鑭睇住自己阿媽被殺,趴喺井邊喪喊嘅一幕勁考演技。有網民發現吳謹言「根本沒有眼淚」,喪踩佢演技嚇死人,仲話因為吳謹言嘅演技睇到唔想睇!不過都有網民為吳謹言平反,讚佢嘅演技真心大有進步,仲話唔明點解總會有人出嚟踩吳謹言,根本冇大家講到咁衰!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!