掃呢頁CODE去手機

2019年1月14日 星期一

【修心養性】陳七離開波地變身湊仔公 帶囝囝去嘉年華顯父愛 __,陳七,

(採訪、攝影:徐錦池)
現年33歲、效力香港飛馬嘅香港足球員陳肇麒(陳七),早年事業順風順水,可惜當時年少氣盛,最終因為緋聞太多,令陳七呢個名由體育版變咗喺娛樂版,他更因為被 ...


現年33歲、效力香港飛馬嘅香港足球員陳肇麒(陳七),早年事業順風順水,可惜當時年少氣盛,最終因為緋聞太多,令陳七呢個名由體育版變咗喺娛樂版,他更因為被爆背女友、前組合MVG成員劉雅婷(Toby)拖女上酒店,以及經常當街吸煙,被當時效力嘅南華球會老闆羅傑承,指佢嚴重破壞球隊形象而怒炒佢魷魚,唔少廣告商都要同佢解約。



不過,人係要有經歷先會長大嘅,陳七14年成功o氹番Toby後,Toby喺16年幫佢生咗個仔,而陳七做咗老竇後,生活都有咗好大改變,經常都影到佢陪Toby同囝囝一齊出街。而陳七做湊仔公都似乎有一手,日前《蘋果》就喺中環見到佢帶埋囝囝,同埋6、7位親友去嘉年華玩,雖然同行唔見Toby,但陳七自己一個照顧囝囝,似乎對佢嚟講冇乜難度,全程用佢壯闊嘅手臂抱住個仔四圍行,完全唔使身邊嘅朋友幫手。



嗰日大約下午4點幾,陳七抱住囝囝喺嘉年華場內周圍巡,估計佢初初想同囝囝玩吓機動遊戲,因為見佢曾經同囝囝度高,無奈囝囝只有兩歲幾,根本唔夠高玩,結果父子就去咗玩攤位遊戲,陳七囝囝贏到玩具時,仲一度高舉雙手,似乎比囝囝更加興奮,而佢嗰日雖然有推埋囝囝架BB車入場,但見佢大多時間都係抱住囝囝,好似唔捨得放佢落地咁,就算放囝囝落地企一陣,視線都一直唔會離開,果然係個稱職爸爸。



【編輯推介】



【1吋血痕】B仔跌倒傷眼角 高齡媽咪車婉婉勁心痛

https://bit.ly/2sqkZkg



【聲演《你的名字。》】82歲日本老牌女星市原悅子心臟衰竭病逝

https://bit.ly/2TJHhZR



【超級大男人】要張鈞甯服侍剝蟹腳 謝霆鋒:女生不剝的話我不吃

https://bit.ly/2FwfIPG



【健康有改善】舞台劇變電影 群星拍片撐達明:多謝鎮宇幫咗我好多

https://bit.ly/2QERpBf



【韓流】光洙上月認戀李善彬 全昭旻自爆係媒人

https://bit.ly/2FnVqZJ



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(採訪、攝影:徐錦池) 陳七當日大部份時間都抱住囝囝。 陳七當日大部份時間都抱住囝囝。
囝囝唔夠高玩機動遊機,陳七就同佢玩攤位遊戲贏玩具。

囝囝唔夠高玩機動遊機,陳七就同佢玩攤位遊戲贏玩具。
囝囝一落地,陳七即刻拖到實。

囝囝一落地,陳七即刻拖到實。
 經歷「偷食」事件,陳七14年向Toby求婚成功。

經歷「偷食」事件,陳七14年向Toby求婚成功。

鍾意就快D Share啦!