掃呢頁CODE去手機

2019年1月14日 星期一

陳詩欣:【一句冧掂女神】陳詩欣零廚藝唔驚冇人娶 __,女神,陳詩欣,

究竟講啲咩可以冧掂女神?憑旅遊節目《3日2夜》令觀眾熟識嘅陳詩欣(Eunice)之前有份做「美女學徒」,但佢自爆唔識煮麵,被人笑佢嫁唔出,佢就話:「嫁 ...


究竟講啲咩可以冧掂女神?


憑旅遊節目《3日2夜》令觀眾熟識嘅陳詩欣(Eunice)之前有份做「美女學徒」,但佢自爆唔識煮麵,被人笑佢嫁唔出,佢就話:「嫁得出嘅,唔識煮都好,煮得好咪第時要成日煮。」問到佢感情狀況,佢話有追求者:「自己年紀唔細,唔可以好似細個咁鍾意行先。」

佢承認以前一拍拖就變得心散,情緒亦會易受影響:「可能嗰日見到我木口木面,咁就知一定係同男朋友鬧交,呢樣係幾影響,所以真係搵到個啱嘅先啦,好驚再浪費自己時間,因為拍拖鬧交又影響工作,如果真係唔啱,就唔好開始。」

問到佢嘅擇偶條件,佢笑說:「我要man啲,我想下一個係穩定啲,想將來男朋友或老公可以講句:『我照顧你!』嘩,呢啲好man,好似可以付託終生,可能我睇劇睇得多,哈哈!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!