掃呢頁CODE去手機

2019年1月22日 星期二

緊張大師裝Cam𥄫實父母 __,

與父母關係良好的恬妞,只要大時大節,都一定會返台相伴。微博圖片
恬妞自嘲越老越奄尖,也習慣孤獨,她不想跟女兒同住,皆因自己是緊張大師,怕為女兒添壓力︰「我慣咗照顧人,同囡囡一齊住嘅話,我會好攰,成日要擔心佢餓唔餓、 ...


恬妞自嘲越老越奄尖,也習慣孤獨,她不想跟女兒同住,皆因自己是緊張大師,怕為女兒添壓力︰「我慣咗照顧人,同囡囡一齊住嘅話,我會好攰,成日要擔心佢餓唔餓、飲咗水未,佢都會覺得煩,反而自己住輕鬆好多。」不用開工的日子,恬妞會長駐上海,租酒店住,而囡囡則長駐北京打理生意,兩母女只有工作及返台灣老家敍天倫才見面︰「我鍾意住酒店,因為唔使畀水費、電費、管理費,隨時拍拍籮柚就走,唔會冇返屋企就封晒塵。飄泊?心情好時就唔覺,但偶爾心情低落都會。」

相關新聞:重返香港暖在心頭



每逢過節,恬妞女兒也會向外婆及媽媽行大禮。微博圖片 每逢過節,恬妞女兒也會向外婆及媽媽行大禮。微博圖片

重視中國傳統的恬妞,說爸媽家教好,自己也傳承身教,無論工作多忙,父母生日或過時過節都一定回鄉探望,女兒要向長輩又跪又叩頭。現在囡囡長大了,她可以放手,但對父母卻百般緊張,在台灣老家安裝閉路電視,方便隨時監控父母動態︰「我日常生活好忙㗎,我有潔癖,習慣自己打掃房間,床鋪都自己鋪,仲要睇劇本同成日𥄫住個cam,睇住爸爸媽媽,怕工人對佢哋唔好。」




鍾意就快D Share啦!