掃呢頁CODE去手機

2019年1月28日 星期一

菊梓喬(Hana):拎獎升呢脫貧!菊梓喬揸逾20萬靚車出巡 __,菊梓喬,

呢個故事夠晒勵志!現年32歲的歌手菊梓喬(Hana)小時候父母離異,兩姊妹亦先後被遺棄。為了照顧妹妹,Hana13歲便輟學,隨後投身社會工作賺錢維持生 ...


呢個故事夠晒勵志!


現年32歲的歌手菊梓喬(Hana)小時候父母離異,兩姊妹亦先後被遺棄。為了照顧妹妹,Hana 13歲便輟學,隨後投身社會工作賺錢維持生活。而她更做過超過20份工,亦試過窮到冇錢,要一個即食麵分兩餐食,生活十分艱辛。但自從Hana簽約星夢當歌手後,事業發展順利,早前更在頒獎禮奪得「最受歡迎女歌星」獎!成功「脫貧」的她,最近「升呢」駕駛出產自法國、價值約20多萬港元的新款私家車出巡。為保「飯碗」,她亦大手筆花錢做Facial Keep靚樣。

生活質素得到改善的Hana,日前在電台工作後獨自駕駛出新車離開,前往尖沙咀一個停車場泊車。她發現有記者後,友善地笑笑口揮手打招呼,之後步往附近美容院做Facial扮靚。為怕被途人認出,她步出大街前急急戴上口罩。逗留約兩個多小時,做完Facial的她亦戴住口罩離開,期間邊行邊低頭撳電話,施施然步往停車場取車,然後再駕車到旺角。Hana在停車場附近會合一女友人,再到附近大廈出席朋友飯局。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!