掃呢頁CODE去手機

2019年2月16日 星期六

【10萬蚊 100人分】何超蓮元宵佳節主持《動腦Q》 2月19日晚10點半見! __,何超儀,何超蓮,

何超蓮元宵節做《動腦Q》嘉賓。
何家千金何超蓮在2月19日元宵佳節不約他人,約定你,在當晚10點半來到《動腦Q》做主持!相關新聞:【新春Q多寶】10萬獎金迎豬年《動腦Q》Q多啲MON ...


何家千金何超蓮在2月19日元宵佳節不約他人,約定你,在當晚10點半來到《動腦Q》做主持!

相關新聞:【新春Q多寶】10萬獎金迎豬年 《動腦Q》Q多啲MONEY



一人贏$1,000*

《動腦Q》農曆新年期間,繼續每場10萬總獎金,得獎人數加碼至100人,最快答中晒嘅100人,都可以贏到$1,000*定額獎金。《動腦Q》開播3星期,成功送出140萬元獎金,玩家人次超過25萬! 由年三十到年初三《動腦Q:新春Q多寶》更加碼又加場,連續8場經已成功送出80萬獎金。參加人數更屢創新高,最高有19,110人一齊玩。加上節目星光熠熠,黎明、Dada、彭浩翔、玲玲師傅、MIRROR成員姜濤,和ERROR成員肥仔等跟大家一齊拜年贏獎金賀豬年,熱鬧非常。《動腦Q》手機直播Money$Game透過《蘋果動新聞》App 直播!逢星期一至五晚10點半*都有得玩,準時開Game,睇片答問題,鬥快答中5條問題,就有機會贏錢!只要下載最新版《蘋果動新聞》手機App。打開app,即會見到《動腦Q》登記提示,登記成為「壹會員」*後,準時登入《動腦Q》,就有機會贏取當晚指定獎金。

相關新聞:【開心星期五】天王駕到《動腦Q》 今晚十點半5萬元50人分



*遊戲只供年滿十八(18)歲或以上,身處香港特別行政區內之登記會員(「壹會員」)參加。

*主辦單位及其關聯公司、廣告公司、承包商、分包商的員工;及所有上述人士的親屬不得參加。

*主辦單位保留權利於任何時候更改、取消、終止、暫停遊戲而不作事先通知。

*詳情請參閱《動腦Q》條款及細則

相關新聞:【開心星期五】天王駕到《動腦Q》 今晚十點半5萬元50人分



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!