網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月17日 星期日

渣打香港馬拉松2019:甜蜜事?周子駒爆徐濠縈缺席渣馬有原因 __,徐濠縈,

知名節目主持周子駒(Cyrus),今年依舊出戰「渣打香港馬拉松2019」的全馬賽事,到達終點時接受傳媒訪問,指對3小時58分40秒的成績感到相當滿意, ...


知名節目主持周子駒(Cyrus),今年依舊出戰「渣打香港馬拉松2019」的全馬賽事,到達終點時接受傳媒訪問,指對3小時58分40秒的成績感到相當滿意,自爆跑至西隧前大髀內側就想抽筋:「唔知有咩辦法,如果小腿抽筋就有方法可以就一就,一抽咗就好容易番唔到轉頭,就迫自己放鬆,唔好爆出嚟,喺有驚無險之下完成賽事。」講到跑腳之一、有「肯雅徐」之稱的徐濠縈(阿徐)缺席賽事「放飛機」,他笑話對方身在北海道未能現身參與,又大爆(阿徐)正有甜蜜事發生:「玩緊雪地運動,咁佢惟有犧牲一次。」

另外,今年渣馬依舊有不少藝人朋友參加,其中參與全馬賽事的還有DJ Donald(唐劍康),成績為4小時22分20秒;半馬賽事分別有樂隊Dear Jane主音Tim以2小時19分46秒完成賽事、首次參加的洪嘉豪用2小時19分41秒跑畢、星二代湯君慈衝線時間則為1小時45分09秒。而組合C AllStar成員梁釗峰及陳健安均參加半馬賽事,成績分別為2小時42秒及1小時57分03秒。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!