掃呢頁CODE去手機

2019年2月21日 星期四

黎耀祥:黎耀祥約劉青雲食團年飯 一餐乜都慶祝晒 __,劉青雲,黎耀祥,

藝人黎耀祥與劉青雲相識多年兼老友鬼鬼,兩家人每年都會拜年相聚,包括祥仔的太太Julia、兒子正橋及青雲太太郭藹明。尋晚佢哋又有飯局,原來有好多嘢慶祝, ...


藝人黎耀祥與劉青雲相識多年兼老友鬼鬼,兩家人每年都會拜年相聚,包括祥仔的太太Julia、兒子正橋及青雲太太郭藹明。

尋晚佢哋又有飯局,原來有好多嘢慶祝,Julia受訪時說:「其實真係好開心,二月係一個好日子,係我同祥仔嘅結婚周年紀念月,又係我同青雲嘅生日,每年我哋只記得青雲嘅舊曆生日,佢近農曆年生日,每年初一我哋都會去佢哋度拜年,不過今年祥仔要去新加坡登台,所以依家約食飯團拜。」

當晚,眾人先去歎日本菜,殊不知店主老闆娘捧出蛋糕為Julia慶生,不論為誰慶祝都好,大家都過了一個很愉快的晚上。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!