掃呢頁CODE去手機

2019年2月21日 星期四

【洗米華又飛英國見Mandy】洗米嫂Heidi發感慨短文 其實另有原因 __,Heidi,Mandy,Mandy Lieu,周焯華,洗米華,陳慧玲,李靜儀,洗米嫂,

日前洗米嫂Heidi喺個人社交網站post出一篇短文,內容大致提及「喜歡一個人的激情,都會隨時間而消散,無需念念不忘,而留下的都是最真的人。幸福沒有捷 ...




日前洗米嫂Heidi喺個人社交網站post出一篇短文,內容大致提及「喜歡一個人的激情,都會隨時間而消散,無需念念不忘,而留下的都是最真的人。幸福沒有捷徑,只有經營,只靠真心。」

Heidi嘅post令外界立即聯想到洗米華與Mandy Lieu身上,但點解會喺呢個時候發文呢?《壹》仔近日喺機場撞見洗米華落機入境,check返資料,原來佢啱啱喺英國返嚟,即係陪完Mandy Lieu啦,唔通Heidi因此有感而發?

據知情人士透露,其實Heidi發文並非因為洗米華飛英國,畢竟Mandy Lieu世紀拖手已經係2015年嘅事,一早已經放低唔再耿耿於懷。一早已經放低唔再耿耿於懷。至於Heidi喺呢個時間點上發文,真係純粹啱啱遇著剛剛,實情係Heidi近日同好朋友去完日本旅行滑雪,玩得開心之餘又感恩自己擁有呢啲明白自己嘅真心朋友,所以甫一返港就立即發文,文末更寫明:「感謝我一路走來真心的朋友,致你們。」

或者大家都真係聯想力太豐富,何況細女越大越得意,講嘢又窩心:「媽咪,我日日都想拖住你,我唔想放開你隻手,想起身又拖,瞓覺又拖呀媽咪,I love you。」個女咁冧,其他嘢放埋一邊無謂嘥心力


鍾意就快D Share啦!