掃呢頁CODE去手機

2019年2月9日 星期六

鄭欣宜:蔡瀚億揮春接豬年 鄭欣宜炮製清水煮湯圓 __,蔡瀚億,鄭欣宜,

藝人鄭欣宜(Joyce)與蔡瀚億(BabyJohn)friend過打band,二人寫揮春賀新禧,鬼妹仔Joyce搞笑地以「Dragonhorsespe ...


藝人鄭欣宜(Joyce)與蔡瀚億(BabyJohn)friend過打band,二人寫揮春賀新禧,鬼妹仔Joyce搞笑地以「Dragon horse sperm god」祝賀大家,蔡瀚億翻譯成中文「龍馬精神」四個字,Joyce就寫了「一本萬利」,字體還算四正,但過程笑料百出。

Joyce說初回流香港過農曆新年時,知道食湯圓代表團圓,於是請朋友來家裏吃湯圓:「朋友食湯圓時話點解冇味嘅,原來我冇放片糖同薑片入去煮,我只係用滾水煮,救唔番,但大家都開心嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!