掃呢頁CODE去手機

2019年2月10日 星期日

范丞丞:仲有個細妹?丞丞晒全家 終於與范冰冰同框 __,范冰冰,

內地花旦范冰冰胞弟范丞丞正式出道後,深受大眾喜愛。雖然二人相差19歲,但由參加范丞丞《偶像練習生》探花出道,到范冰冰捲入逃稅風波,兩姊弟經常都公開互撐 ...


內地花旦范冰冰胞弟范丞丞正式出道後,深受大眾喜愛。雖然二人相差19歲,但由參加范丞丞《偶像練習生》探花出道,到范冰冰捲入逃稅風波,兩姊弟經常都公開互撐,感情非常深厚!不過丞丞長大之後就甚少見到佢哋公開合照。

尋晚丞丞就趁過年屋企好齊人,捉住屋企人同佢自拍,仲同粉絲們介紹佢嘅家庭成員:「過年持續在家放飛自我,介紹一下,這是我媽,我爸,還有我妹。」妹妹?同范冰冰好似樣喎!原來呢個細呢個細佬非常襟撈,將家姐介紹做妹妹。不過冰冰嘅皮膚Keep得好好,乍看之下都真係呃到人!

另外,有細心粉絲發現到丞丞同媽媽嘅身後貼住咗疑似係家姐范冰冰嘅Poster,睇嚟全家都係家姐背後嘅「粉絲」。粉絲們大讚佢哋全家都生得好標緻,老竇仲好英氣添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!