掃呢頁CODE去手機

2019年2月10日 星期日

莊思敏:C1:莊思敏孖金融男「餃」埋個幾鐘 __,莊思敏,

現年38歲的莊思敏單身多時,至今仍未有着落,難怪母親亦戥她心急要安排相睇。踏入豬年似乎「破Dry」有望,她被發現與一名西裝男現身中環撐枱腳HighTe ...


現年38歲的莊思敏單身多時,至今仍未有着落,難怪母親亦戥她心急要安排相睇。踏入豬年似乎「破Dry」有望,她被發現與一名西裝男現身中環撐枱腳High Tea,一碟餃子兩份食,更被男伴冧到不時甜笑,兩人足足「餃」埋個多小時才捨得走人!

父親為馬來西亞拿督的莊思敏出身富貴,家族身家估計高達8億,貴為拿督千金,物質上可謂要乜有乜,但愛情卻是千金難買。外表「烈女」的Jacquelin,自從2011年與拍拖5年的吳浩康分手後,雖然先後與廖碧兒舊愛林忠豪及導演葉念琛傳過緋聞,惟真命天子未見出現,至今仍是「盛女」。

甜笑撐枱腳

早前Jacquelin自爆農曆新年會返家鄉馬來西亞過年,心急的莊母除了經常傳男仔照片給她外,亦落力為女兒安排相睇,她亦坦承喜歡穩重型男士。日前下午4時半,戴着太陽眼鏡、一身藍色打扮的Jacquelin獨自現身中環商場,沿途不時望着商場內一間開放式餐廳似在搵人,未幾見她步入餐廳,期間巧遇相熟朋友,打個招呼後便入內會合一名在內等候的西裝男,雖然當時男方正傾電話,但兩人甫見面即展露笑容。

Jacquelin坐下後兩人睇餐牌有商有量「柯打」美食,原來他們點了一碟餃子開心Share,還邊食邊傾,她更被男方逗得頻頻甜笑,而她亦動作多多,不時風騷撥弄秀髮。一碟六隻的餃子,二人撐枱腳卻撐足個多小時才埋單離開。

「唔好嚇親佢」

昨日記者電話訪問Jacquelin,對於與西裝男甜蜜撐枱腳,是否終於有「愛情運」?她說:「我身邊好多男仔Friend㗎!(但你地一碟餃子兩份食好Sweet喎?)我叫佢幫手食啫!(有冇發展機會?)佢係我朋友嚟㗎!唔好嚇親佢。(佢做乜嘢㗎?)佢做金融㗎!我哋識咗好耐。(有啲識得耐先會突然爆出愛火花?)呢啲嘢順其自然(呢段時間仲有冇其他合眼緣人士出現?)我身邊好多男仔朋友,我唔刻意留意,都係個句隨緣啦。」她頻叫記者唔好嚇親這位金融才俊,似乎發展機會頗大。

提到在馬來西亞過農曆新年時,媽咪有否再安排相睇?她說:「冇呀!都冇介紹男仔畀我。」問到會唔會試吓找玄學師傅幫手?Jacquelin大方說:「好呀!我都唔介意,如果得,都想快啲有拖拍。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!