掃呢頁CODE去手機

2019年3月3日 星期日

華姐2019:華姐Go Crazy!季軍吳雅珠帶頭晒奶餵網友 __,華姐,

《2019國際中華小姐競選》嘅賽果尋晚(2日)就已經塵埃落定,香港代表、港姐冠軍陳曉華大熱奪冠,夏威夷G奶佳麗王慧媛拎亞軍,季軍是紐約代表吳雅珠。你以 ...


《2019國際中華小姐競選》嘅賽果尋晚(2日)就已經塵埃落定,香港代表、港姐冠軍陳曉華大熱奪冠,夏威夷G奶佳麗王慧媛拎亞軍,季軍是紐約代表吳雅珠。你以為一班華姐嘅爭艷鬥麗就咁就Over?錯喇!大戰係依家先正式開始!

當中季軍吳雅珠今日就喺社交網晒出「特別版」水着相,當中仲有其他佳麗好似賀灕灑、楊美麗、黃翠金、林昀佳咁加入戰團,個個都向鏡頭大擺誘人甫士,又俯身又夾胸,吳雅珠負責揸機自拍就角度,大家嘅上圍更呼之欲出,比平時鏡頭前睇到好似大咗足足一Cup嘅效果,窒息程度爆晒燈,加上紫色浴袍半遮半掩,網友真係畀佢哋餵到飽晒!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!