掃呢頁CODE去手機

2019年3月11日 星期一

任達華:63歲再孭書包!任達華飛英國讀番書 __,任達華,

任達華專程出席好友虞茱迪店舖重新設計開幕活動,他透露剛由上海回港,明日將飛英國,此行主要去讀書:「想咗好耐啦,今次去10日,讀一個歐洲人文歷史課程,因 ...


任達華專程出席好友虞茱迪店舖重新設計開幕活動,他透露剛由上海回港,明日將飛英國,此行主要去讀書:「想咗好耐啦,今次去10日,讀一個歐洲人文歷史課程,因為深入了解咗歐洲不同人種的文化同背景,對我演戲和攝影都好有幫助。」原來他年屆63歲,真係學海無崖。

問到到太太琦琦會否同行?他表示琦琦過多幾日join佢,而上堂每天只上半日,可以同琦琦拍下拖、行博物館同影靚相:「今次想試吓用手機影,順便影英國春天的花,我覺得呢個時間英國的花係最靚的,同埋都中想影英國夜景。」他又謂之後回港就會拍一套電影,演整杏仁餅的製餅師:「返嚟要學整餅先,我之前有跟師傅學過整曲奇餅,但阿女Ella 整曲奇餅好好味,好啱我食,佢有少糖,中糖,多糖任揀,為咗我仲特別減糖。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!