掃呢頁CODE去手機

2019年3月9日 星期六

西甲:曼市買樓擬罷踢 皇馬巨星傾掂數誓投曼聯 __,曼聯,

皇馬巨星強勢加盟曼聯?冇錯,係吹住先嘅,不過今次吹呢單消息,係西班牙嘅《足球先生》,聽落似層層喎。呢個媒體今日最新報道,話皇馬失意巨星加里夫巴利,因為 ...


皇馬巨星強勢加盟曼聯?冇錯,係吹住先嘅,不過今次吹呢單消息,係西班牙嘅《足球先生》,聽落似層層喎。呢個媒體今日最新報道,話皇馬失意巨星加里夫巴利,因為今季喺球隊踢得非常冇癮,所以已經下定決心今夏離隊,據報佢已經私下同英超曼聯達成協議,會喺夏天加盟,報道話「大聖爺」原來已經喺曼徹斯特市秘密買咗樓,家陣就期望皇馬肯接受8,000萬鎊轉會費,一切就會落實咁話。

不過,報道都提到,查實皇馬預計最少1億2,000萬鎊先會肯放人,而「大聖爺」已經有晒後着準備,就係話假如皇馬要勉強佢留隊,佢就會喺餘下合約了全程罷踢罷操,總之唔會屈服咁話。如意算盤係咪咁易打得響,真係難講?不過既然今季巴利真係踢唔起,頂唔到c朗離隊擔大旗責任,似乎放人再買過其他巨星,先會係「銀河艦隊」最好選擇囉!

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!